FR

Inschrijving met online contactmoment

Doel

  • aan een gebruiker een beveiligd inschrijvingsformulier op maat van je organisatie aanbieden
  • aan een gebruiker eenvoudig extra documenten bezorgen
  • het inschrijvingsformulier blijft aanpasbaar tot een gekozen ogenblik
  • het inschrijvingsformulier en de extra documenten blijven beschikbaar voor de gebruiker tot de gewenste datum
  • de gebruiker kan desgewenst een online contactmoment reserveren om extra informatie te krijgen of vragen te stellen

Doelgroep: alle organisaties, scholen, ongeacht of je reeds met MyRo modules werkt of niet.

Registratie van de gebruiker

Een gebruiker kan zich eerst via een af te spreken link registreren met zijn e-mailadres.

  • Op het e-mailadres zal hij een bevestigingsmail ontvangen, waarna hij conform GDPR met een gekozen wachtwoord zich kan aanmelden op MyRo Online.
  • De gebruiker kan via het menu Inschrijving een inschrijvingsformulier invullen.
  • De gebruiker kan meteen via het menu Contact een online contactmoment reserveren.
  • De gebruiker krijgt via email een bevestiging van de inschrijving met alle gegevens en ook een meeting link voor het online contactmoment.

Inschrijvingsformulier

Je organisatie kan het inschrijvingsformulier volledig zelf beheren, statistieken ervan opvragen en exports maken.

Hieronder een voorbeeld van een vereenvoudigd formulier.

Online contactmoment reserveren

MyRo Online kan gekoppeld worden met je Teams of Google platform.

Je stelt in bij welke personen de gebruiker een online contactmoment kan reserveren. Iedere persoon van je organisatie kan op andere momenten beschikbaar zijn.

De gebruiker klikt dag en uur aan waarop hij een online contactmoment wil reserveren.

Link naar de online meeting

De collega's zien de afspraken met meeting link in de kalender van het externe platform en ook op MyRo Online.

De gebruiker ziet de meeting link meteen na reservatie in zijn overzichtsscherm en ontvangt deze ook via mail.

Statistieken en exports

De beheerder kan op elk moment filteracties uitvoeren op de inschrijvingen, bijvoorbeeld om te raadplegen hoeveel inschrijvingen er zijn voor een bepaalde activiteit, studierichting, indien je deze zou laten kiezen via het formulier.

De volledige lijst van inschrijvingen of de gefilterde gegevens kunnen geëxporteerd worden naar csv, al dan niet met statistiek gegevens.

Latere berichtgeving naar de gebruiker

Via dezelfde tool waarmee je het inschrijvingsformulier opmaakte, kan je later ook extra documenten, brieven of formulieren posten. Automatische mailings brengen de gebruikers op de hoogte van deze nieuwigheden.

Denken we aan berichtgeving over bestellingen, concrete info over een activiteit, een kalender, het schoolreglement ...

Prijskaartje

Offerte op maat al naargelang je actuele MyRo licenties en eventuele specifieke noden.